søndag den 14. april 2013

Du skal børste dine...

..tænder, hver gang du vasker hænder!
Sådan er der en kendt dansk børnesang  der spreder budskabet om at huske at børste bisserne, men for mig lyder det af li' lovlig meget tandbørstning eller al for lidt vask af hænderne...

Uanset hvad er det vigtigt at børste tænderne mindst 2 gange dagligt og inden der går alt for meget tandlæge-snak i den vil jeg blot vise nogle alt for seje emballager, som gemmer på tandpasta!
- Hvis du har rejst i USA (og shoppet lidt derovre) har du nok "bidt mærke" i de smukke tuber fra Marvis.
Står du ikke og skal shoppe i USA kan du købe tuberne med forskellig smag af tandpasta hos Hill-street via nettet eller i deres fysiske butik på Blegdamsvej i Kbh.
Jeg har testet den grønne klassisk mint og er vild med den. Den er en fusion mellem Colgate (der skummer godt) og Zendium (som har en dejlig, frisk smag)....
Hvis du er modig og/eller trænger til fornyelse findes Marvis toothpaste også med bl.a. lakrids-, jasmin-, eller kanelsmag....
Forkæl dit badeværelse OG dine smagsløg med denne hippe tandpasta fra Hill-street, - jeg er fan!
Tandpasta er sponsoreret 
af Hillstreet.
 Meninger og billeder er 
mine egne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar