tirsdag den 9. april 2013

Knækbrød

Jeg var ikke et sekund i tvivl om, at jeg gerne ville prøve at lave disse sprøde, nemme og lækre knækbrød, da jeg så dem hos Frk. Schmetterling.
Hvis du vil gøre mig, og frøkenen, kunsten efter kan du finde opskriften på hendes blog!
Knækbrødene er bikset sammen på ca. 5 min. og så er det bare at vente på, at de bager sig sprøde i ovnen.
Mens du venter kan du passende brygge noget te, finde dit yndlingsmagasin frem og gøre klar til sofa-hygge....og lur mig om ikke knækbrødene bliver spist i løbet af et par dage (de er hammer gode!)
Jeg har været lidt fraværende de sidste mange dage, men det har en forklaring. Jeg har været til familie-tamtam det meste af weekenden og så har jeg fået bøvl med mit håndled/underarmen. Det har været hævet, ømt og det er ikke den bedste kombination når jeg i hverdagen bruger en del computer og ikke mindst når jeg nu arbejder som tjener (studiejobbet!). - Jeg har været nødt til at aflyse 2 vagter pga. håndleddet/armen og det er rigtig ærligeligt!
Jeg har derfor holdt lav profil, men er stadig vild med at blogge, så jeg kommer stærkt tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar