torsdag den 11. april 2013

Min uge # 14

Bloggen har den seneste uge været præget af mit fravær. Jeg bøvler stadig med min højre arm, som åbenbart er blevet overbelastet og betændt...
Det er svært for mig at redigere billeder og dét at skrive et indlæg bliver gjort i meget langsomt tempo. Jeg sidder med 1-2 fingre og prøver at ramme tasterne, og det er en tålmodigheds-øvelse, når jeg er vant til at bruge 10-finger system og genvejstaster!
Anyways; min uge, - udover min arm, - har været rigtig spændende!
 Studietur til Aarhus. Vi besøgte gå-gaden samt det psykiatriske museum i Risskov.
Forevigede denne "djævel" på museet som er lavet af en tidligere indlagt
 Mor/datter tur til Tønder...
- Gæt hvad vi skulle dér i Askepot & Valentino ?
Jeg har spist dejlig asiatisk mad (i solskin) på havnerestaurant
Og fået akupunktur mod mine smerter i armen (mon det hjælper?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar