onsdag den 17. april 2013

Rejse og drømmerier

Det er forår! - Kan du mærke solen og "lugte" markerne?
Jeg er begyndt at gå i sneakers, cykle med åben jakke og nyder at det er længere lyst om aftenen.
Samtidig arbejder jeg også rigtig meget på mit studiejob, så det er begrænset hvor meget fritid jeg har...Og når jeg endelig har fritid rydder jeg op/køber ind, sover eller træner jeg. Der er også behov for at slappe af i "de stakkels" ben, som får gået mange, mange kilometer i mit studiejob som tjener...
Ind imellem får jeg dog også tid til at fordybe mig i endnu mere forår; jeg skal snart til Budapest på en forlænget weekend og har lånt rejsebøger og guider til byen.
Så når det er allermest hårdt og svedigt på arbejde drømmer jeg om slentre-ture i det lune ungarnske vejr, spa-oplevelser, lækker mad og kvalitetstid med mine forældre og ham den savnede, som skal med på turen...
 - Hvad drømmer og længes du efter i denne april måned?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar