onsdag den 1. maj 2013

Fødselsdag # Kaffebord

Hjemme ved ham den solkyssede og jeg hører det sig fødselsdage til, at man inviterer gæster til bl.a. kaffe, boller, kage og hygge.
Jeg valgte i år at invitere mine/hans bedsteforældre til denne begivenhed og "byggede" en lagkage med rutebiler.
Opskriften er lånt fra Frk. Schmetterling og den var et hit!
Som kagecreme brugte jeg Dr. Oetkers nyeste bagestabile kagecreme, som skal røres op med mælk. Det er 2. gang jeg fremstiller cremen til en lagkage og jeg må fortælle at jeg ikke er fan...Cremen bliver meget stiv og umedgørlig og jeg er nødt til at dyppe en ske i lidt lunkent vand hver gang jeg skal smøre cremen på lagkagebundene for ikke at ødelægge dem, og for at undgå at få én klat ét sted på lagkagen...Beklager Doktor, det er en ommer! (eller også er det mig der er forkert på den???)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar