mandag den 20. maj 2013

Forårsblomster

Jeg er nok lige som så mange andre kvinder vild med blomster. Jeg kan stå og bestemme OG ombestemme mig op til flere gange når det gælder om at købe en buket blomster, for at forkæle sig selv.
- For det er sådan jeg ser blomster; ren forkælelse og en lille smule luksus i hverdagen.
Når jeg engang får en have har jeg planer om at strå den til med forskellige blomsterfrø, for så at kunne nyde dem i haven med alle farverne, men også for at fylde vaser,  - store som små - ind til huset....Ååhh ja; drømme er gode at have!
Indtil jeg får drømmehuset/-haven bruger jeg min altan til at plante blomster.
Således ser dagens altan billede ud før OG efter, - håber du har nydt pinsen med eller uden sol!
Nyder du også at købe blomster til dig selv?
Eller er du typen som ikke kan få
 mælkebøtter til at gro?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar