onsdag den 8. maj 2013

Mad - Budapest

På vores tur til den ungarske hovedstad stoppede vi ofte for at få et glas kølig et-eller-andet, og alle måltider blev spist ude på restauranter/caféer, fordi vi boede på hotel.
Hjemmefra var jeg ikke begejstret for gullasch suppe, men jeg skal love for at den ungarske udgave smager himmelsk!  - Tror jeg må give suppen en chance til her i DK!
Jeg slæbte selvfølgelig mit følgeskab med på Starbucks et par gange, - skønt at drikke chai latte te igen, og jeg købte en boks af teen med hjem!
- Apropros shopping, så poster jeg et indlæg på et senere tidspunkt om min shopping dernede.

2 kommentarer:

  1. Det ser ud til, at I har haft en rigtig hyggelig tur :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det havde vi også Jeanette, - jeg kan anbefale Budapest som næste stop til en storby-ferie ;)

      Slet