torsdag den 16. maj 2013

Min uge # 19

Min uge har været helt fantastisk! Jeg har ikke kunne finde rundt i dagene fordi jeg havde fri Kr. Himmelfartsdag og om fredagen, så det føltes som en mini-ferie.
Og denne uge bød også på min polterabend, men som lovet i dette indlæg skal der nok komme billeder og fortæling om den specielle dag, men jeg har ikke modtaget billederne endnu.
Spiste lækker hjemmelavet frokost Kr. Himmelfartsdag
Optog forbi vores lejlighed pga Fest i Byen
Karakteren 12 (x 2)! Både i en opgave samt for undervisningen, - jeg er stolt!
- Men man må ikke hvile på lauerbæerne; Eksamensopgaven blev udleveret (afl. til august)

Polterabend for mig; Iført slør og palietter. 
Smukt dækket middagsbord (blomsterne står nu som et minde)
Dagen derpå: Fik konstateret blærebetændelse og er nu på antibiotika....
OG fik en "førstehjælpskasse" mod tømmermændene til dagen efter polterabend ;)

2 kommentarer:

  1. Tillykke med de 2x12 :-) Og tillykke med det snart forestående bryllup <3

    SvarSlet