torsdag den 30. maj 2013

Min uge #21

Sikke en hurtig og stressende uge! Jeg kan tælle på én hånd hvor lidt jeg har siddet i sofaen og set tv eller siddet foran computerskærmen. Jeg har haft alt for meget arbejde på mit studiejob, og oven i hatten var jeg til en jobsamtale og begyndte i min praktik...Pyhaaa giv mig flere timer i døgnet, for det dersens søvn og fodring af mig selv bliver forsømt.
Uge 21 var ugen hvor jeg tog en stor beslutning i forbindelse med det kommende bryllup, - nemlig navneændring!
Det var også ugen hvor jagten på mine brudesko indledtes i Tyskland og hvor jeg desuden fik inspiration til vores "Cake-topper" til bryllupskagen.
Det var også ugen hvor glæde hurtig blev vendt til arrigskab da de nyindkøbte ballerinaer og sandaler fra Zara alle var FOR SMÅ!
Jeg klædte mig fint på til jobsamtale og kunne konstatere at mit spejl har en defekt; mine hofte er blevet kvindelige :/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar