fredag den 24. maj 2013

Shopping i Budapest

Det er som om jeg konstant er bagud her på bloggen, - bedst som jeg har intentioner om at lave blogindlæg, redigere billeder m.m. dukker der andre ting op, eller vejret indbyder til udendørs aktiviteter. Det er selvfølgelig også godt nok, men når nu jeg nyder at blogge er det lidt træls (godt jysk!) ikke at nå det hele og føle at man halter lidt bagefter...
Håber I bærer over med mig, og nu til det egentlige:
Da jeg var i Budapest shoppede jeg lidt nyt til garderoben. Ham den fikse fandt vejen til et stort shoppingcenter og straks jeg kom indenfor døren gik jeg shop-amok...i kjoler!
Jeg har endnu ikke haft en lejlighed til at have mine kjoler/buksedragt på, så I får dem på bøjler.
 - Og sørme om der også kom noget med hjem fra Starbucks, - det er jo næsten gået hen og blevet en vane.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar