fredag den 21. juni 2013

Gratis snobrødsdej

Idag er det fredag og jeg har fri, - det betyder at jeg har sovet længe, gjort lejligheden ren, ryddet op og vasket tøj.
Nu er jeg klar til en weekend, som foruden regnvejr står på udendørs koncert med min svigerinde.Ikke en god kombi, - altså koncert og regnvejret æv æv!
På søndag er det Skt. Hans og i den forbindelse vil jeg gøre opmærksom på, at Guldbageren landet over udleverer gratis dej til snobrød, hvis du er medlem af deres klub. Du kan se mere på hjemmesiden, klik her.
Jeg har ringet og bestilt min portion dej, men hvordan ham den flotte og jeg skal "fejre" aftenen ved jeg ikke helt endnu,- det kommer jo an på vejret!
HUSK du kan tilmelde dig som læser af min blog via Bloglovin og det kan du hurtigt gøre ved at klikke her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar