mandag den 10. juni 2013

Kom & køb!

Jeg trænger til fornyelse og dét skal komme DIG tilgode. Jeg sælger nemlig ud og tjek billederne i dette indlæg hvis du er interesseret i nogle ting til boligen,- det er alle ting som er i meget god stand, for ellers kunne jeg ikke drømme om at sælge!
Jeg er meget fleksibel hvad angår udbringning. Er snart at finde i Trekantsområdet samt i KBH, så lad mig vide hvis jeg skal fragte det hen til dig.
Giv et (realistisk) bud på tingene herunder, - eller måske du har noget vi skal bytte?!






6 kommentarer:

  1. Jeg er lidt interesseret i køkkenrulleholderen, hvad har du overvejet af pris for den gerne inkl porto :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænker kr. 100 og så kommer der porto oveni. Hvor i landet bor du, for vi ku også mødes evt.? :)

      Slet
    2. Jeg bor ved Toftlund.... i Sønderjylland... Hvor meget bliver porto ca?
      Har den nogle fejl, skrammer eller ligende?

      Slet
    3. Jeg synes den er i fin stand! Jeg bor også i Sdr.jylland, og hmm porto er vel 30 kr.?

      Slet
    4. Hmmm hvorhenne af bor du? kan jo være jeg suser forbi i stedet for.. :-)
      Ohmann1702@hotmail.com

      Slet