søndag den 16. juni 2013

Kæreste-weekend

En dejlig lang weekend er snart slut. Det er længe siden jeg har haft en hel weekend fri hvor jeg har kunne nyde ham den kommende ægtemand helt for mig selv.
Og det er så dét vi har gjort hele weekenden.Vi har boet på hotel i Kolding, slentret gennem gaderne, shoppet lidt og spist god mad.
Grunden til vores besøg i byen var, at vi skulle ha' designet og fremstillet vores vielsesringe af en lokal guldsmed.
 Ringene er bestilt, men jeg røber intet lige nu,- det må forblive lidt hemmeligt, og I må derfor nøjes med bl.a. mig som hopper i sengen (jeps, indrømmer det, gør jeg ofte når jeg sover ude, - barnligt)!

4 kommentarer:

  1. Dejligt med en hel fri weekend - især når den bliver brugt som jeres :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var tiltrængt med weekend-fri, og sådanne weekender gir energi til sjælen ;)

      Slet
  2. Hvor er det spændende!
    Og Isoldes hus er en fantastisk butik... Der kunne jeg nemt købe mig fattig!
    Lyder til at I har haft en dejlig weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rart med nye butikker i Kolding, - godt jeg bor længere væk nu end førhen, for ellers havde jeg også købt mig fattig ;)
      Tak for din kommentar Susan.

      Slet