torsdag den 13. juni 2013

Min uge #23

Ugen (som i disse "min-uge"-indlæg går fra torsdag - torsdag) lagde rigtig godt ud, med et dejligt, spontant besøg på en café med min søster, efterfulgt af en lørdag med gang i 11 drenge til fødselsdag hos min nevø, hvor jeg hjalp til og var "den voksne".
Men efter de 2 ting har jeg været syg og jeg synes først idag, at jeg så småt er ved at komme mig...Træls at være syg (og meget, meget træt) når solen står højt på himlen, jeg havde 2 vagter på mit studiejob, som jeg måtte melde fra til, samt min praktik som ikke blev passet....Sygdom kommer altid ubelejligt, og det burde være forbudt at være ramt i sommerperioden!
 -Jeg har dog haft et lille overskud til at ordne invitationer til vores bryllup og jeg har spist stærk karry ret, for at lindre forkølelsen og varme min krop.
PS: Den limefarvede vase og skål (eksl. lupiner) er til salg...giv gerne et bud!

2 kommentarer:

  1. Håber snart du bliver rask igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. tak tak, det går da den rigtige vej men det har været en laaang uge :(

      Slet