torsdag den 20. juni 2013

Min uge #24

Endnu engang er det tid til ugens faste indlæg, og denne uge er gået hurtig! Min weekend begyndte med en skøn og tiltrængt get-away med ham min elskede, og hvis du er nysgerrig kan du læse mere om den lige her.Det var også på denne get-away at jeg forelskede mig i mops-puden fra Isoldes Hus, men købte den ikke. I stedet "sponsorerede" ham den dejlige et par flotte kobber-lysestager!
Jeg har ellers bare passet min praktik, mit studiejob og været obs på vejret som jo nærmest er "skizofrenvejr" så meget som det skifter! - Den ene dag kan man gå i ballerinasko og de næste må man trækker i gummistøvler...

4 kommentarer:

  1. Puderne er simpelthen så herlige - hvor har du købt det skønne stof ?
    Sådan eb hundepude ville lige værre sagen til min søn :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også selv vild med hunde(mops-)puden...Det er ikke mig der har syet dem, men fra butikken Isoldes Hus i Kolding. Tror der er op til flere webbutikker som også forhandler dem ;)
      God jagt Gitte!

      Slet
  2. En skøn uge at se tilbage på. Og en masse dejlig bland-selv-slik kan jeg se.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja bland-selv slik fra i lørdags, hvor tempoet var skruet ned og jeg nød en fri-aften med film og slik ;)

      Slet