søndag den 21. juli 2013

Cupcake-krise!

Har lyst til at bage og jeg ved der findes uanede mængder af opskrifter på nettet, men har lyst til en simpel opskrift med de basisting man oftest alligevel lige har i skabene (mel, sukker, vanilje, kakao, kokos, mandler etc).
Har disse søde og yndige forme fra Magiske Minder, som jeg gerne vil fylde med de lækreste cupcakes og pynte med pastelfarvet? topping.
- Har du en god opskrift som du gerne vil dele, så send mig et link eller besked. Det kribler i fingrene for at prøve noget nyt, og ja; jeg ved godt at sommeren er på sit højeste i DK lige nu men nogle gange er det rart med 1 time eller 2 væk fra solen og endnu bedre er det, at jeg får lov at forkæle mine nærmeste med nybagt kage.
Produktet er
 sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar