tirsdag den 2. juli 2013

Farvede blomster

FERIE - FERIE - FERIE! Jeg har taget hul på min ferie sammen med ham den afslappede, og det er s**** hyggeligt!
Vi smutter væk fra lejligheden et par dage, og derfor bliver der også stille på bloggen...Når jeg vender tilbage kan du følge med i hvad vi har foretaget os og mon ikke der også kommer lidt nyt med hjem :)
Og så bare lige et "spørgsmål til professoren"; er der mon nogen der ved hvordan man laver sådan en flerfarvet rose?
Jeg har fundet ud af, at man kan lade rosen stå i farvet vand i flere timer, men hvordan mon søren får man flere farver på én gang?
Og hvilken slags farve bør man bruge?
Jeg fik buketten af min svigerinde, da vi skulle til dette her.

3 kommentarer:

  1. mon man har skiftet vandet fra dag til dag sådan i takt med bladene blev udviklet? aner det ikke men sejt ser det ud :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tja det er en mulighed Sandra, men undrer mig stadig over at en lille del af rosen ka være én farve, mens en anden del er en anden farve...det er ret flot (og farverigt!).

      Slet
  2. man tager stilken og skære den i i fire strimler og sætter dem i hver sit glas med farve :) håber det hjælper

    SvarSlet