torsdag den 25. juli 2013

Min uge #29

Der er gået "sommer-stilhed" i mit liv i den forgange uge. Jeg havde ikke mange aftaler, og når jeg endelig lavede noget handlede det om; frisk luft og sol, eller søvn, men også opgaveskrivning eller bryllupsplanlægning.
Desværre har jeg også været ramt af hovedpine samt en infektion i kroppen som resulterede i øm hals, snotnæse og træthed i kroppen (dumme air-con!).
Dog havde jeg en aftale på stranden med bla. nevøen og hans mor, som gav is.
Jeg har set solen "danse" på væggen i lejligheden og danne sjove skygger, samt købt vel nok Sønderjyllands største radise!
Og så blev jeg lykkelig overrasket da jeg skar vandmelonen igennem og opdagede at der næsten ingen kerne var, hurraaaa, og jeg blev meget nysgerrig da jeg læste at mit horoskop fortæller mig, at jeg snarest får en hemmelighed at vide....uhhhhh!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar