fredag den 2. august 2013

Afstikker

Nu er det fredag, det er fridag og ferie i 2 uger!
Jeg vil bruge min fredag i selskab med min søster, og vi vil ikke lave andet end at glo i butikker, nyde vejret (forhåbentlig solskin hele dagen!), spise god mad,hygge og bade.
Vi skal overnatte på et spa-hotel i Jylland og flere detaljer kommer på bloggen når jeg vender hjem.
Billederne her er fra en dejlig aften jeg havde i forgårs, hvor jeg mødtes med mine studieveninder til en middag med efterfølgende kaffe/te og kage (til dem)
De sorte prikker på himlen er fugle. De kom "ud af det blå" og skrappede op og der var mange, - synes det var underligt og lidt skræmmende!
Og nu vil jeg skrappe op om noget; I denne weekend kan man spare - 20% i Ilva..jeg skal ikke have noget, men giver tippet videre.
God fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar