lørdag den 31. august 2013

Bryllup: Bog anbefaling

Når tiden er til det læser jeg i bryllupsbogen "JA! vi skal giftes" skrevet af bl.a. Jim Lyngvild. Det er en letlæselig bog, med masser af brugbar inspiration.
Der er også små fortællinger fra tidligere brude/gomme, som beretter om deres store dag, deres tanker og erfaringer, samt historier fra en sognepræst der har oplevet lidt af hvert.
Bogen giver både inspiration og gode råd til selve festen, forklarer hvordan en vielse foregår og bl.a. om hvordan det rent juridisk bliver til, at man bliver ægtemand og -kone.
Inde i bogen er der en smart fold-ud kalender, som tæller ned måned for måned med hvad man burde ha' klaret inden for en bestemt tidsramme for, at kunne nå at planlægge et bryllup.
Jeg har brugt bogen både som underholdende læsning, men også for at få forklaret hvordan det går til mht. kirke, præst og det juridiske.
Jeg kan anbefale bogen til jer der står foran/i planlægningen af bryllup og jeg var så heldig at få bogen i gave af ham den kommende mand.
Nu hvor eksamen er et overstået kapitel har jeg igen tid til at læse og jeg har planer om at få færdiggjort bogen inden vores bryllup som er præcis om 1 UGE! - Jeg venter med længsel!
Ingen sponsor her, 
- på nær ham den dejlige!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar