lørdag den 10. august 2013

En noget speciel lørdag morgen

Min lørdag morgen var lidt speciel. Blev vækket kl.7.30 af en sms, listede ud og åbnede hoveddøren forsigtigt og lukkede 5 fyre ind til ham den intetanende inde i sengen..
- Surprise! Polterabend for ham den kommende ægtemand! Morgenbordet blev hurtig dækket, kaffen blev brygget og ham den overrasket kom hurtig ud af sengen og i nogle bukser!
Efter en hyggelig morgenmad som kammeraterne havde med, - med både rundstykker, kaffe, shots og øl er ham og hans venner nu påbegyndt en spændende dag med bl.a. paintball, go-kart og øl i laaange baner.
Jeg var blevet advaret inden "invaderingen" her til morgen og det er lykkedes mig ikke at tale over mig!
Jeg vil nu bruge min lørdag med at ordne nogle "hemmeligheder" til vores bryllupsgæster samt nyde en god middag i aften, med min søster & niece, som også er selv fordi faderen er med til polterabend!
God lørdag derude, - jeg glæder mig rigtig meget til at få en forhåbentlig lykkelig, træt (og højst sandsynlig fuld-) mand hjem engang i aften...midnat...nat?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar