mandag den 19. august 2013

En ordentlig én på svinet!

Så røg der lige en porcelænsgris til fordel for en stak opsparede mønter/sedler. Vi har slagtet sparegrisen og talt beløbet sammen. For 1 år siden i august, da vi blev forlovet, fik vi penge af ham den flottes farmor og det blev begyndelsen på en lille opsparing i en sparegris.
Nu hvor tiden nærmer sig brylluppet har vi talt pengene op og kan nu bruge dem på lidt ekstra. Lige præcis hvad pengene er øremærket til, ved vi ikke endnu men vi har nogle idéer, som nu kan blive en realitet.
 - Der var ikke mange penge i sparegrisen skal jeg hilse og sige, men lidt har også ret i et i forvejen større bryllupsbudget!
Og som en lille sidebemærkning: Du kan deltage i min nyopstartede give away her hvor jeg giver bl.a. krymmel væk!

2 kommentarer:

  1. Halløj du har vundet min Give-away (2 papfigurer, som du selv skal lave). Giver du mig lige et skriv på kontakt@bettinaholst.dk så sender jeg dine oplysninger videre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jubii jubii jubii, det var da en dejlig nyhed! Jeg skriver lige til dig Bettina ;)

      Slet