søndag den 18. august 2013

Give-away hos CUPCAKE-STYLISTEN

Jeg har lyst til at give, - du har lyst til at tage og være med?
Jeg giver en klinke/bordskåner med grafisk motiv og dekorativt kagekrymmel,  - Du følger reglerne.
Er der noget bedre end gratis glæder samt andres glæde? Nej vel, og derfor kan det være det er dig som vinder min give-away sponsoreret af mig selv, og du er med hvis du følger reglerne! Jeg trækker lod om en tilfældig vinder og sidste chance for at deltage er onsdag 28.august 2013.

Reglerne:
1 lod: kommentar --> skriv hvorfor det er dig som skal modtage gaven
1 lod: fast læser (via bloglovin/gfc)
= du kan opnå 2 lodder, og det skal oplyses hvor mange lodder du tager!

- Og husk så e-mail adresse, så jeg bedre kan finde dig (-også selvom du har en blog, for gider ikke rode rundt og lede)...
Sæt igang og pøj pøj!

21 kommentarer:

  1. Jeg synes bestemt, jeg skal vinde, fordi jeg er den første, der deltager, og fordi jeg følger reglerne :-)
    2 lodder til mig, tak.
    evaelberg@yahoo.dk

    SvarSlet
  2. JEG skal vinde... fordi jeg trænger til ny bordskåner og elsker at bage smukke kager.

    Desuden følger jeg dig selvfølgelig allerede :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Uppss... ;-D
      min email er:
      piahaun@gmail.com

      Slet
  3. Skøn give away. Jeg er med på to lodder.
    Jeg skal vinde fordi, jeg allerede nu har spændende planer med bordskåneren, som jeg vil vise på min blog.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med to lodder. Vi har lige købt hus, så det ville være en dejlig "indflyttergave". Hilsner fra mamalotten@gmail.com

    SvarSlet
  5. 2 lodder.

    Jeg vil så gerne vinde, fordi bordskåneren er Bjørn Wiinblad inspireret og det sort/hvide motiv vil fungere rigtig godt med meget af mit service.
    Krymlen fordi jeg mangler noget, som ikke hører til nogen sæson, men bare er klassisk.

    SvarSlet
  6. Jeg skal vinde, fordi jeg bager hver eneste tirsdag, hvor min forlovede og jeg har hygge/slikdag, og jeg elsker at pynte mine kager med krymmel for at gøre ham ekstra glad.

    Deltager med 1 lod.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  7. Jeg følger nu via bloglovin - så to lodder til mig

    Jeg skal deltage fordi jeg elsker at bage og pynte. Om ganske kort tid, så skal der laves masser af tøfler, som naturligvis skal rulles i krymmel, til mit kommende barns barnedåb - kender ikke kønnet, men har bestemt dåbsdatoen :)

    trinsling@gmail.com

    SvarSlet
  8. Jeg synes jeg skal vinde, fordi så bliver min dag en helt speciel dejlig dag :-)
    Gbang@ofir.dk

    SvarSlet
  9. Jeg skal vinde, fordi jeg synes det er en vildt lækker giveaway - hvem vil ikke gerne vinde?! :D
    Jeg deltager med 2 lodder :)
    Knus Mia
    missen.5@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Prøver med 2 lodder, fordi sagerne vil passe perfekt ind i min studenterhybel! ;)

    vh stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Deltager med 2 lodder.
    Jeg skal vinde, fordi min kæreste synes at vi har de fedeste bordskånere... De er i metal (vist nok beregnet til håndtag til nogle bestemte butiksdøre), hulens tunge og svære at gøre rene. Nu vil JEG have en fed bordskåner!
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  12. deltager med 2 lodder og synes jeg sal vinde fordi jeg mangler bordskånere til min kommende 30 års fødselsdag (ja det gør ondt) - det kunne hjælpe lidt ;)

    Eva Vejlstrup

    eva_vejlstrup@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Vil gerne deltage med to lodder og jeg skal da vinde fordi jeg skal bruge det lækre krymmel til at bage flotte kager med ;)

    Min mail: kathrine-lykke@Hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg deltager med 2 lodder - og syntes da jeg skal være den heldige vinder da jeg snart har fødselsdag;)

    trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  15. deltager med 2 lodder og håber på at vinde :)
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  16. 2 lodder til mig! :)
    Jeg følger dig via Bloglovin' – OG jeg ku' godt lige holde til at vinde, for mine gamle bordskånere er VITTERLIGT både grimme og lidt klammo. Det er sådan nogle i kork købt for lidt for lang tid siden. Og det der fine pynt måtte gerne pynte på navngivningskagerne, der skal laves om føje tid :)

    kh Mai / maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  17. 2 lodder til mig. Jeg følger dig via Bloglovin. Jeg skal vinde fordi jeg lige er flyttet og bordskåneren vil passe perfekt ind i min stil - desuden skal jeg til at leve på SU
    christina.ruskjaer@gmail.com

    SvarSlet
  18. 2 lodder til mig, tak. Jeg skal vinde fordi jeg skal bruge noget fint krymmel til nogle kager til min kærestes kandidatfest og bordskåneren vil jo altid pynte!!

    Hilsen Line.

    SvarSlet
  19. I really like, I want to my new kitchen:)
    2 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  20. Håber jeg stadig kan nå at være med selvom det er d. 28. i dag.
    Jeg skal vinde fordi jeg bager alt for sjældent, og noget farverigt pynt måske kunne få mig til at bage lidt oftere :-)

    SvarSlet