mandag den 26. august 2013

H&M Home

Det er ikke kun tøj jeg ligger efter når mine øjne er på overarbejde på H&Ms webshop, for jeg ser nemlig også på boligindretning. Jeg har før købt vaskeklude, håndklæder og et forklæde og det er god kvalitet.
Der er oftest nogle andre motiver og farver i H&M Home-kollektionen og det er et farverigt og sjovt univers i kontrast til f.eks Ikea eller Jysk.
Jeg har spottet nogle fine varer fra H&M Home efterår 2013, og jeg indrømmer det nu; at kigge på H&Ms hjemmeside har været én af de mange overspringshandlinger jeg har gjort mens jeg egentlig burde skrive min opgave færdig. Jeg skal til den afsluttende eksmamen i overmorgen, så du må gerne krydse fingre for mig!

Alle billederne
 er fra hm.com

4 kommentarer:

  1. Det er også fine ting de har og bamsen kunne jeg godt finde på at købe til min lille mulle :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den ser også så blød ud den bamse Jeanette! Man kan nemt lade sig friste! :)

      Slet
  2. Jeg er ret vild med den stribet pude :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Så er vi 2 Line, - jeg har ét eller andet for striber OG sort/hvid....Så er det jo rart at H&M Home ting ikke er så dyre! ;)

      Slet