onsdag den 4. september 2013

En længe ventet vinder

Så fik jeg lige lidt tid tilovers og jeg synes det er på tide at løfte sløret for vinderen i min give-away.
Vinderen er fundet via Findenvinder og hun skrev følgende:
"Deltager med 2 lodder og synes jeg sal vinde fordi jeg mangler bordskånere til min kommende 30 års fødselsdag (ja det gør ondt) - det kunne hjælpe lidt ;)"Tillykke til Eva Vejlstrup! 
Og som en lille teaser kan jeg fortælle at jeg har flere give-aways som jeg sætter i gang inden længe. Den første er noget for sanserne i form af dufte, - bliv hængende!

3 kommentarer:

  1. Jubii :) Så hjalp det at krydse fingre .

    ;Mange tak

    Jeg har sendt dig mail

    Mvh Eva

    SvarSlet
    Svar
    1. Din pakke er på vej Eva. Un-cross du bare dine fingre ;)

      Rikke

      Slet