onsdag den 11. september 2013

Lad Paris komme til dig

Jeg snyder dig ikke for flere billeder af dagen i lørdags, men jeg venter på at venner og familie mailer billeder til os, samt at fotografen sender nogle forhåbentlig gode billeder, og så kan du tro jeg deler og fortæller!
- Hvis du nogensinde har været i Paris og samtidig er en lille sucker for søde sager og flotte kager (det rimede!), som jeg er, så kender du sikkert også det flotte konditori Laduree.
Min søster og jeg besøgte den franske hovedstad for nogle år siden og der trykkede jeg næsen flad i butiksruden ind til konditoriet. Jeg opgav at komme derind og købe noget for der var en voldsom lang kø.
Men Laduree har for mig siden hen stået for luksus, girly stuff og rigtig fransk charme, og jeg lovede mig selv at  jeg bare derind næste gang turen går til Paris.
 - Min glæde var derfor stor da jeg opdagede webshoppen Hillstreet, som forhandler Laduree produkter! Jeg nyder nu at åbne min taske og finde min kosmetiktaske som oser af franske fornemmelser og sender mig tilbage til en skøn søster-tur til Frankrig.
-  Jeg kunne godt finde på at give denne flotte shopping bag eller den søde nøglering som værtindegave, hvis jeg en dag bliver inviteret til kagebord hos en veninde.
Hvis du er fristet af de søde macarons og den franske charme kan du besøge butikken på Blegdamsvej i Kbh eller via  Hillstreet.dk

Dette produkt er
sponsoreret af Hillstreet.
Ord og meninger er 
mine egne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar