torsdag den 19. september 2013

Min uge #37

En uge mere som gift kvinde er gået!
Jeg nyder at se på min vielsesring og jeg tænker meget tit tilbage på et skønt bryllup. Jeg har også nydt at se på den overvældende store mængde af gaver, buketter og kort som vi modtog på bryllupsdagen, og dagene efter, 
men nu er det pakket væk og jeg har fået min stue tilbage.
Fredag d.13. blev holdt i selskab med et vennepar og ham den kærlige. 
Vi indtog en lækker hjemmelavede
middag og en stor mængde af chips, dip og 
chokolade, mens vi så 3 gyserfilm.
Familien/svigerfamilien blev inviteret på æblekage og kaffe 
og de 2 små spillede ivrigt på Iphone
 (utroligt hvad de allerede har lært!).
Jeg nød også synet af den måske sidste bod i vejkanten på en køretur sammen
med mine bedsteforældre og mor, på en gråvejrsdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar