fredag den 27. september 2013

Min uge #38

Lidt forsinket kommer her et indblik i hvad min uge er gået med.
Efter jeg er begyndt på nyt arbejde har jeg nydt at komme lidt ud i naturen, når jeg har fået fri, og jeg har også skulle finde en ny rytme.
Ude i naturen fandt jeg nye steder og tegn på efterår (kastanjer!).
Der ventede mig en dejlig overraskelse i trappeopgangen i form af en buket fra min hjertevenindens forældre, som ønskede tillykke med brylluppet !
Og min dejlige niece lavede et mesterværk på en tom papkasse, da hende og hendes mor besøgte mig en søvnig søndag.
Onsdag stod jeg op før solen og tilbragte hele dagen/aftenen i Kbh hvor jeg var på et spændende kursus hos HAY pga mit arbejdet.
Og nu er jeg lige kommet hjem fra middag og bowlingtur med de nye kolleger.
 Må siges at jeg har arbejdet mange timer i denne uge og det er også derfor
 at bloggen ikke er blevet opdateret så hyppigt i denne uge. 
- Jeg har tilbragt mere tid med mine kolleger og vores produkter end  med min familie, computer, motion og således.....
Men nu er det weekend og 
den er booket med planer (jubiii!) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar