onsdag den 23. oktober 2013

Brug dine rester

Nogle dage efter jeg bloggede om at vi fik Pulled Pork fik vi rester til aftensmad.
Det var nemt at tilberede og det smagte rigtig godt, - lidt luksus var det at få pulled pork 2 gange på én uge.
Vi lavede biksemad med kartofler, spejlæg og blandet salat, mums!
Så vidt det er muligt vælger jeg at bruge vores madrester og jeg ved faktisk intet bedre end at få rester med i madpakke.
Det eneste som jeg ikke er blevet bedre til at bruge op af er frugter. Hvis vi f.eks køber 10 stk. frugt er det ikke alle vi får spist inden de ikke er friske mere. Jeg har prøvet at bruge de "slidte" frugter til kager, men det er jo ikke altid mulig eller om end særlig sundt altid at smæske sig i kage/bagværk.
 - Bruger du dine madrester?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar