mandag den 28. oktober 2013

Det man ikke vidste man manglede

Jeg er nysgerrig og måtte bare prøve dette produkt, selvom jeg ikke anede at jeg gik og manglede det. Jeg er sikker på at det er et produkt som jeg vil købe igen og igen, selvom det nok går under kategorien luksusvarer (nice to have!).
 -Poo-pourri var så imødekommende at sponsorere 2 spray til min husstand og de skal bruges mod det vi alle synes er ubehageligt, - nemlig lugt. Både den lugt fra toiletbesøg men også fra f.eks sure løbesko og jeg må indrømme at disse spray var noget jeg ikke vidste jeg manglede, men som jeg synes er nødvendige!

Forestil dig at du kan opretholde din "lyserøde" facade og ikke behøves at komme med laaange fortællinger om at der var en "stinker" ude på toilettet før du kom derind. Gå ud fra toilettet med et smil og en delikat duft af rød grapefrugt til den næste i køen, - Poo-pourri er 100% baseret på naturlige ingredienser og i en emballage som man har lyst til at have stående fremme istedet for de, i forvejen kendte, luftrenser-spray som findes i de fleste supermarkeder.
 - Man sprayer bare ned i toilettet inden brug, og så er det bare at "do your thing"!
Og hvad angår løbeskoene og deres kedelige lugt er det nemt at pifte dem lidt op ved at pumpe 3 gange ned i skoene og hvis du er på vej ud af døren kan de bruges med det samme, - smart!
Hvis du er mere nysgerrig eller gerne vil vide hvorfor lugten ikke kommer tilbage til dine løbesko kan du læse meget mere her.
- Og her til sidst skal da lyde et: føj for et stormvejr idag, - håber du er kommet godt hjem uden skader!
Produkterne er 
sponsoreret men
ord og meninger 
er mine egne.

4 kommentarer:

  1. De er da næsten en nødvendighed! Og sikke en fin emballage.

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg er vild med emballagen, - tænk at noget så praktisk kan se så flot ud! OG være godt for os og miljøet ;)
      PS: Hold øje med bloggen...måske du ka få fingre i et eksemplar snarest ;)

      // Rikke //

      Slet
  2. smiler ad dine forklaringer:-)De er meget overbevisende, og jeg vil da holde øje med de fine emballager:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak ;)
      Emballagen er jeg faldet for, og har stående fremme og du skal være velkommen til at holde et vågent øje ;)

      // Rikke //

      Slet