mandag den 21. oktober 2013

Økologi

Jeg er ikke særlig øko-bevidst i min hverdag.
Men jeg kan godt blive begejstret for at produkter er økologiske (uden at man bliver ruineret) og måske vælger jeg at leve mere "øko'et" når jeg engang får børn...?
Jeg har fået tilsendt nogle produkter fra Urtekram, som er øko-mærket og pakken indeholdt:
Durumhvedemel
Sigtet speltmel
Grov kokosmel
Rørsukker
Valnødder
Bagepulver
Stødt kanel
Bagepulver
Rålakrids pulver
3 x krymmel

Jeg spærrede øjnene op da jeg så at dét krymmel som var med er lavet af juice/naturlig saft fra bl.a. granatæble, hyldebær og ananas (og er økologisk!)
Det er et godt alternativ til de sukkerkugler samt farvet kagekrymmel som jeg før har været vant til,  - og stadig er rigtig glad for at bruge.
Jeg glæder mig til at bage nogle flotte cupcakes og pynte med de knasede, farvestrålende flager af naturlige og økologiske ingredienser.
Mit bagehjerte er glad!
Jeg har allerede været i gang med at bage med nogle af ingredienser fra denne pakke og det kom der disse Æble/valnødde cupcakes ud af.
Pakken er sponsoret
men ord, billeder
og meninger er 
mine egne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar