torsdag den 10. oktober 2013

Min uge #40

Det er hverdag og jeg begynder at nyde at få nogle rutiner, som er gode 
og fungerer. Her er et indblik i min uge:
Jeg har spist pita med 2 slags fyld og jeg har smæsket mig i bl.a. Summerbird 
flødeboller på arbejdet.
Jeg er for tiden vild med indpakningen fra HAY og jeg er sikker på at jeg 
skal købe til/fra mærkerne.
Jeg har haft min første fridag (i hverdagen) og den brugte jeg på
at handle, bage pølsehorn og boller samt være en tur
i biffen med min mor hvor vi så Diana.
Og til sidst noget jeg undrer mig over: 
Er der slet ikke interesse for at stille mig et spørgsmål, komme med 
ris/ros eller bare sige noget mht. mig og min blog?
- Hvis du ikke forstår hvad jeg mener kan du læse
indlægget her hvor jeg stiller dig et spørgsmål.

Og mere undren fra min side: Kan det virkelig passe at mange ikke kommenterer 
ved hinanden mere,og ikke er aktive ved hinanden
 på de forskellige blogs i blogland?

7 kommentarer:

  1. Bare til orientering har du stadig en rød ramme rundt om dine indlæg!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. underligt for jeg kan ikke se den røde ramme du skriver om :/

      Slet
  2. Mums - sådan et par flødeboller kunne jeg nu også godt få plads til i maven :)

    Jeg tror at de manglende indlæg/kommentarer skyldes Instagram. Jeg er ihvertfald begyndt at bruge det mere og mere, og det er nemmere og hurtigere at lægge billeder derind.
    Dog nyder jeg også fortsat at have bloggen (som dog er gået bryllupscrazy for tiden) :) Men grundet operation og generel sygdom er den meget stille for tiden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber det går bedre med dig Malene, og at du snart kommer dig over operationen!
      For min interesse må du gerne gå "crazy i bryllup" , - jeg begynder nok også snart selv, på bloggen;)

      // Rikke //

      Slet
  3. ER DER ANDRE DER OGSÅ KAN SE EN RØD RAMME OM MINE INDLÆG????

    // Rikke //

    SvarSlet
  4. Jeg kan se en masse lækkert guf, men ingen rød ramme ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Puhaaa, godt Gitte, tak!. Og fokusér du bare på alt det lækre, gir god energi!

      // Rikke //

      Slet