tirsdag den 8. oktober 2013

Sku' du spørg' fra nogen?

Nu får du chancen for at spørge mig om næsten alt!
Hvad - hvorfor - hvornår - hvordan?
Er der ting jeg kan gøre bedre, er der ting du rigtig gerne vil læse mere/mindre om?
Er der forslag til hvad du gerne vil have jeg skriver om, f.eks i kraft af at jeg har en uddannelse i Matas samt arbejder med bolig og design til hverdag?
Hvorfor læser DU med her på cupcake-stylisten og hvad skal der til for at du forsat er læser her hos mig?

Jeg er af dén overbevisning at man altid kan stræbe efter at gøre sig bedre og ikke bare lade stå til og være tilfreds.
 - Misforstå mig ikke; jeg er tilfreds med min blog og mener selv jeg er kommet langt og har fundet min nogenlunde hylde. Jeg synes jeg er tro mod mig selv som person og jeg skriver om det som jeg kan lide og som falder mig ind. Jeg bruger nogle gange bloggen som en lille elektronisk dagbog og jeg deler gerne. Der er dog grænser for hvor meget jeg deler, da jeg godt kan lide at holde det virkelige ansigt (mig) lidt væk fra blog-verdenen...men måske det ændrer sig med tiden?
Fyr løs; alle kommentarer bliver læst og jeg følger gerne op på dem!

1 kommentar:

  1. Jeg startede med at læse din blog fordi du jo er en Cupcake stylist og tænkte at jeg kunne få nogle gode fif og ideer fra dig :-)
    Knus Gitte

    SvarSlet