lørdag den 23. november 2013

At sprede duft

Jeg vil bare lige kigge ind på denne lørdag aften, hvor det ser ud som om "alle" bekendte og venner på facebook skal til året første julefrokost, mens jeg sidder med en skål popcorn, ondt i kroppen og træt efter at have arbejdet på en lørdag. Og som om det ikke var ynkelig nok i forvejen skal jeg også arbejde søndagen væk....Har jeg ondt af mig selv, - JA!
Anyways; ville bare huske dig på at du stadig kan prøve at vinde min nuværende GIVE-AWAY, som spreder en dejlig behagelig duft med 100% naturlige ingredienser og som er din sikre redning, hvis du skal til julefrokost eller overnatte ved familien / den nye kæreste, som du ikke gider dele alt med...
Du kan vinde en valgfri Poo-pourri duft og reglerne, samt deltagelse kan ske hvis du trykker på linket her
Jeg vælger at lukke konkurrencen mandag d.2.december 2013 og kort tid derefter finder jeg en vinder.
God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar