søndag den 3. november 2013

Weekend uden planer

..Det er lige hvad jeg har haft! Jeg har haft fri og har med vilje ikke booket kalenderen fuld af aftaler. Det er længe siden jeg har lavet 'ingenting' i en weekend, og jeg har nydt det.
Manden min overraskede mig med god mad fredag aften, og solen skinnede lørdag eftermiddag (tid til løbetur!) og jeg har været glad og afslappet! Og ikke at glemme; jeg havde et hyggeligt gensyn med en veninde, som jeg ikke har set siden mit bryllup i september.
Her er min weekend i billeder:

2 kommentarer:

  1. Åh, det lyder skønt. De sidste tre weekender af mine har været tæt pakket. Jeg synes allerede, jeg trænger til weekend igen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. nævn ikke ordet weekend malene, I know the feeling...og det er ved tanken om at jeg skal arbejde hele næste weekend (hulk hulk!).

      god søndag, - dén må vi huske at nyde trods alt...!
      // Rikke //

      Slet