onsdag den 18. december 2013

Juleønsker del.1

Jeg skriver hvert år ønskeseddel til dem i min familie, som vil have en. Synes også det er helt fint hvis mine kære finder på noget andet end det der står på sedlen. De kender mig jo som regel godt nok til at vide om det er noget der er min stil eller om det er noget jeg står og mangler.
Jeg gav min ønskeseddel ud for nogle uger siden, men der er altså kommet flere ønsker til. Dem har jeg lyst til at dele her på bloggen, måske til inspiration til jer andre?
// Armbånd i læder fx. fra Hultquits // DAY Birger et Mikkelsen taske, eks. fra Bahne // HAY Wooden hand, eks. fra Bahne-HAY // Royal Cph. tekop m. undertallerken Mega Mussel // Kähler vægur enten i sort m. hvide viser eller omvendt // Pukka te eks. fra Bahne //

Ingen kommentarer:

Send en kommentar