søndag den 8. december 2013

Mine dekorationer 2013

Ding dong, ding dong, - bjæleklang, bjæleklang, -hele dagen laaaang.
På mit arbejde hører vi julemusik fra vi åbner til vi lukker og det er faktisk sådan at jeg
nogle gange lukker af for musikken og andre gange fyres det direkte ned i ørerne på mig.
Der er så nogle der vil mene at; Herre guddd, det er jo kun små 4 uger..men NEJ! Vi begyndte at spille musikken allerede i slut oktober måned....
Anyways; ville bare blogge om årets dekorationer lavet fra egen hånd.
Jeg er blevet godt tilfreds og har i år helt ubevidst valgt sølv, hvid og natur
som tema. 
Hvis du vil se tilbage på mine dekorationer sidste jul kan de
findes her og sidste år var der mere rød- og juletema over dem.
Jeg har ikke "nisse-fobi", men kan godt lide den enkle stil.
Har et par nisser i lejligheden, men det er ikke mange.
Måske det ændrer sig den dag jeg får børn, som bliver
bevidst om dem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar