torsdag den 9. januar 2014

Min uge #52 (forsinket)

Det gik lige op for mig, at jeg har sprunget det sidste ugeindlæg fra 2013 over!
- Derfor kommer det lidt forsinket på bloggen og jeg når det lige inden jeg skal lave et nyt, som bliver det første fra år 2014!
Ham den romantiske og jeg kunne fejre 10 års dag sammen som kærester nogle dage inden nytår.
Han lavede en overraskelse til mig, som bestod i at bage boller, dække bord, køre ud meget tidligt om morgenen for at hente blomster (gange 2!) og min yndlingschampagne. Jeg er oftest den som vågner først og står tidligst op, men denne dag har jeg sovet som en sten og blev noget paf, da jeg vågnede af lyden af at han dækkede bord...En skøn morgen/formiddag hvor vi sad og snakkede og drak kaffe/te.
Om aftenen var vi til champagne smagning med et vennepar og den efterfølgende middag var en smule løssluppen og vi fik grinet en del, - hvem siger at man ikke kan få "en lille skid på" af at nippe til (15 forskellige-) champagne!
Ellers er det jo ikke gået nogens næser forbi at det har været nytår og resten af ugen er gået med at arbejde, - jeps hverdagen har ramt mig, så jeg frygter den ikke.

2 kommentarer:

  1. Hvor ser/lyder det bare hyggeligt! Masser af lækkerier og forkælelese (: Dejligt.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. - Og kærlighed!

      Tak for din kommentar, Anne!
      // Rikke //

      Slet