lørdag den 11. januar 2014

Uge #1

For at det ikke skal være løgn kommer her endnu et tilbageblik
 på en uge i mit liv.
Denne gang er det fra første uge i januar (torsdag - torsdag) og hermed
er jeg igang igen med ugeindlæggene, som jeg begyndte på at 
udgive sidste år:
Det er blevet hverdag og jeg har endnu ikke min kalender booket op, så
det meste af min uge gik med at arbejde, slappe af og...nåh ja; arbejde.
Jeg fandt et te-mærke, som er nyt for mig. Smuk emballage og dejlig
duft af pebermynte.
Jeg har glemt at vise julegaver fra ham den dejliges arbejde, - en termokande samt
en brødkurv fra Erik Bagger.
Faktisk meget god gave, som jeg kan bruge 
(læs: manden har en termokande til kaffe allerede!).
De brændte mandler var fra min søsters køkken og 
jeg nød at spise mandlerne i min pause på jobbet, i forrige weekend.
Snacks fra årets første fridag i tirsdags, hvor jeg forkælede mig selv
med hurtig frokost på Lagkagehuset samt
kakao m.m. om eftermiddagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar