onsdag den 1. januar 2014

Velkommen år 2014

En dejlig dag og aften igår går over i mindernes bog.
Ham den smilende og jeg nød nytåret med solskin, gåtur og forberedelser til aftenens fest.
Vi var inviteret hjem til mine forældre, sammen med min søster, niece (svogeren skulle arbejde) samt min svigerinde.
Som de andre år lavede mine forældre lækker mad og vi blev forkælet med tapas til Dronningens tale, 3 retters menu med bl.a. kalvefilet, hjemmelavet lakrids/chokolade is samt boblende champagne.
Inden midnat tog "os unge" hjem til lejligheden for at springe ind i det nye år, skåle i mere champagne, synge, danse og hygge.
Vi lagde hovedet på puden ved 4-tiden og det var en fryd at vågne til et hjem som var ryddeligt, da vi havde ordnet opvask, fjernet pynt m.m. om natten.
Nu er jeg klar til at nyde et helt nyt år og jeg er klar til at fylde det med dejlige aftaler, hyggelige stunder, rejser og meget andet.
Rigtig godt nytår, jeg håber du kom godt, sikkert og festligt ind i det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar