tirsdag den 11. februar 2014

Jeg undrer mig lidt...

Ja, jeg undrer mig lidt og det gør jeg fordi jeg for nogle dage siden postede dette indlæg, hvor jeg delte nogle tanker og endogså spurgte til om der var nogen der kendte til samme tankegang.
 - Der har været en del aktivitet mht. at læse indlægget kan jeg se, men ingen der har svaret eller givet deres tanker med...Jeg undrer mig, for er det mon kun mig som har sådanne tanker om mine medmennesker? Har mine bloglæsere travlt for tiden? Eller gider de bare ikke svare/kommentere?
Jeg er selv rigtig god til at kommentere på andres blogs (tjek selv om du ik' for nylig har haft "besøg" af mig), men jeg kommenterer også kun når jeg synes jeg har noget på hjertet og ikke kun for "promovering øjemed". Men ofte kommenterer jeg fordi jeg har lyst til at give respons på indlægget, for at gøre det hyggeligt at blogge og give noget igen.
Det er ikke fordi jeg føler mig sur eller stødt over at der ikke er nogen der kommenterer på min blog, - jo lidt, - men jeg undrer mig bare, for i min verden er der Karma eller sagt med andre positive briller; What goes around comes around.
....Og nu tør jeg næsten ikke spørge; Har du det lige så?
...Men ja, jeg skulle nok bare lige ud med "lorten", på denne ellers så smukke solskinsdag!
Og til slut skal lyde en STOR tak til de kvinder/bloggere som ofte finder vejen forbi og kommenterer, - det er sgu så hyggeligt og en del af dét at blogge. Uanset om man vil stå ved det eller ej.
Punktum. Færdig.

7 kommentarer:

  1. Jeg er sgu nok én af dem, som er rigtig dårlig til at kommentere...selvom du virkelig altid efterlader søde kommentarer hos mig :) Det hænger primært sammen med, at jeg læser blogs via Bloglovin - altså dovenskab.

    Selv er jeg nok ikke så obs på, hvor mange der kommenterer - nok fordi jeg selv er en kegle til det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. jeg læser også blogs via bloglovin.

      Slet
  2. Jeg læste indlægget du henviser til, men da jeg for tiden ofte læser indlæg mens jeg ammer, så får jeg ikke altid svaret/kommenteret.

    SvarSlet
    Svar
    1. Og ofte, som nu, går der ged i det når jeg prøver fra mobilen....

      Slet
    2. Ged i den? - jeg læser en fejlfri kommentar :)
      Tak, - dejligt at du læser min blog ;)

      Slet
  3. Hvis man som mig læser blogs via Bloglovin på mobilen kan man ikke få lov til at kommentere. Det er sjældent jeg læser blogs fra computeren, og det er tidskrævende at starte computeren op blot for at kommentere på et indlæg. Derfor bliver det desværre ikke til så mange kommentarer fra mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. OK, fair forklaring ;) I må investere i en Ipad/tablet, for der kunne jeg forestille mig det var nemmere at kommentere fra end på computer + mobilen ;)
      Men dejligt du læser med, - ved jeg du gør Frøken :)

      Slet