tirsdag den 25. februar 2014

Nyt til mig på en fridag


Jeg har fridag idag og har tænkt mig at nyde dagen udendørs så 
meget som muligt, - op til hele 12 plus grader her i Sønderjylland!
Måske jeg skulle tage en løbetur udenfor, det har 
jeg ikke gjort siden januar.
Forleden gav jeg mig selv en lille "forårsgave" i form af 2
 armbånd fra Hultquits.
Jeg er fan af de armbånd, da de kan gøres større/mindre og 
jeg har et meget smalt håndled, så det er faktisk 
sjældent at jeg kan finde nogle brugbare armbånd.
Jeg har et par stykker i forvejen, men man kan aldrig 
få for mange, vel da?
Her til sidst vil jeg gerne ytre mig om, at det er 
fedt at så mange læsere har lyst til at deltage i min
 give-away som først slutter i marts måned.
Rigtig god solskinsdag til dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar