søndag den 30. marts 2014

Hjemkomst og navneskift

Jeg er landet på dansk jord igen, - noget lettere omtumlet pga tidsforskel, vejrskifte, lang flyvetur,
 underskud af søvn og mange nye indtryk.
Vi har haft en fantastisk bryllupsrejse og da min mand gav udtryk for at han savnede
varmen, energien og stemningen i Caribien kunne jeg kun give
ham ret!
Jeg vil snarest skrive indlæg om vores rejse, med meget lækre billeder. Lige fra besøg
 i en lokal skole, lækre drinks og madretter samt smuk strand og hvidt sand.
Jeg har haft tid til at tænke. Tænke over min personlighed, mine vaner (gode som dårlige!)
samt hvad jeg vil blive bedre til i min hverdag.
- For hverdagen skal laves om, og meget gerne til det
bedre! Jeg vil undgå at føle at være bagefter hele 
tiden, eller kun tænke at jeg gerne vil opnå / lave /opleve og 
kun blive ved overvejelserne. Det skal være slut nu!
Jeg skal også have tabt de sidste ca 2 kilo og lige nu har jeg "blod på
tanden" efter at have set mig selv i bikini...
Én af de ting jeg også havde tid til at reflektere over er min
blog. Og ikke mindst mit blognavn.
Jeg ønsker at ændre bloggens navn til 
et andet, mere passende, men ved ikke helt hvordan
jeg gør uden at skulle begynde en hel ny blog.
Nogen der kan hjælpe?
Har prøvet det samme?

7 kommentarer:

  1. Skønt at høre, at I har haft en dejlig ferie :)
    Jeg har selv været igennem et navneskifte, og det var svært for mig at finde det helt rigtige. Men pludselig en dag så var det lidt fjollede navn der bare, og jeg følte at det samtidig havde en del personlighed bag sig, men at jeg samtidig kunne forblive delvist anonym bag.
    Tænk evt. over en egenskab du besider, et kælenavn du kan bygge videre eller andet i din hverdag. For synes ikke en ny blog behøver være svaret for dig - den er fint personlig og handler jo om dig og din hverdag, som en ny sikkert også vil handle om :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har en del navne som jeg skifter imellem at synes godt om, og synes at det minder om noget andet/noget man har hørt før.....
      Ved du Malene om jeg kan skifte navn på bloggen (header og vandmærke) og samtidig skifte navn på dét navn man skriver hvis man søger efter min blog (mit blog "domænenavn") ?????

      JEG ER I VILDREDE! :-/
      // Rikke //

      Slet
    2. Du har ikke noget ordspil med dit navn eller mellemnavn, som du evt. kan bruge? Som jeg fx har gjort.
      Jeg kunne sagtens skifte det hele - men hvordan jeg lige gjorde er jeg faktisk i tvivl om - det er ved at være nogle år siden. Måske jeg kan få tid til at kigge lidt efter det i weekenden.

      Slet
    3. Nu har jeg lige været inde og rode lidt :)
      Det ser ud til at du skal gå op i Design i højre hjørne (der er den i hvert fald på min skærm) og så vælge Indstillinger, som kommer frem i bjælken i venstre side. Så tror jeg at du kan ændre både web-adressen og overskriften på bloggen :)

      Slet
    4. Du er en knag Malene! Jeg skal snart ha kigget på det med navneskiftet, samt ha opdateret bloggen. Lige pt. lever den lidt sit eget liv (eller mangel på samme faktisk!), men ja...i det virkelige liv sker der bare enormt meget og jeg har IKKE nok timer i døgnet.
      // Rikke //

      Slet
    5. Velbekomme da :)
      Og kender kun alt til at tiden løber afsted - sådan føler vi det også herhjemme. Og min blog eksisterer jo nærmest ikke længere - der er vildt længe mellem indlæggene!

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet