mandag den 19. maj 2014

At blive inspireret

Jeg har det med at falde i staver, blive glad og få stjålet min tid når jeg besøger de mange flotte billeder inde ved Pinterest. Jeg har efterhånden gemt en del billeder på forskellige boards og jeg kigger tit på dem for at få inspiration. Alt det flotte, farvestrålende og fristende der findes i verden, ak ak og ve...
Jeg har lyst til at dele, så håber også du er vild med mine udvalgte billeder.
 - Bruger du også Pinterest?
Alle billeder er lånt fra Pinterest.com
Søg under; food / garden / cake /
 wedding / sister / drinks /party

2 kommentarer:

  1. Skønne fotos, du har udvalgt. Lige min smag osse. Sikke nogle fine negle!

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også helt betaget af neglene men har ikk ku finde en lak som ligner det "guld" så mon ikk det er lavet hos en professionel?
      Dejligt du ka lide mine udvalgte billeder,jeg er i gang med flere lignende indlæg, så kig forbi en anden gang ;)
      // Rikke //

      Slet