mandag den 5. maj 2014

At høre sandheden

I det tidlige forår købte jeg lidt hjem til lejligheden og jeg har ikke fået det vist. 
Sikke en skam, for fine ting fortjener at blive vist frem.
Kender du de nye porcelænsplatter fra Ferm Living? Jeg er vild med dem og har en i lyseblå, som jeg bl.a. bruger under min Lyngby vase for at give lidt farve og kulør til min vindueskarm som også er hvid.
Den lille fyr fra Medusa fik ham den dejlige til hans store fest. Han fik den af vores 7-årige nevø med ordene "Onkel, denne fyr minder om dig. Sød men også lidt skør!", ja man skal jo høre sandheden fra børn (og fulde folk) og her ramte nevøen plet.
Hygge-fyrfadsstagen fik jeg fingre i, i marts måned, hos Søstrene Grene og jeg var meget glad da det lykkedes mig at få det sidste eksemplar, i min lokale butik. Jeg elsker teksten!

2 kommentarer:

  1. Det er da bare en masse fine ting, du har fået. Er så træt af, jeg ikke nåede at få fat i en af de fine stager fra SG. De er nemlig så fine.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pernille. Tak for din kommentar. Jeg troede faktisk heller ikk jeg havde heldet med mig, men fik den sidste (for længe siden efterhånden).
      Måske de kommer igen, da de har været populære? Har du evt forhørt dig i din lokale SG-butik?
      // Rikke //

      Slet