søndag den 25. maj 2014

Polterabend for mig

Dette indlæg har været meget længe undervejs, - faktisk over 1 år! 
Det er min egen polterabend som jeg var så heldig at opleve sammen 
med min søster, mor, mors veninde og alle mine dejlige
veninder, som skulle med til brylluppet.
Grunden til at indlægget har været længe under udarbejdelse har nok
været at pludselig er tiden bare gået...
Efter min festdag kom sommeren 2013, med praktik, eksamen, forberedelser
til brylluppet, studiearbejde og hverdagen.
 - Det har også været svært for mig at skrive om dagen
for hvordan korter man lige en fed og uforglemmelig oplevelse ned på
nogle linjer på en blog?
Jeg har heller ikke været så hurtig til at indhente billeder fra mine veninder,
da jeg til brylluppet fik en fotobog fra festlighederne, så den
har fungeret som mindebog for mig indtil nu.
Men da kalenderen viste maj 2014 kom minderne op i mig igen og
jeg vil så gerne ha et minde på bloggen også..

Okay, længere historie bag dette indlæg, men nu til selve dagen kort fortalt:
Jeg blev vækket (!) af det kvindelige selskab tidligt en lørdag morgen.
Vi spiste medbragt morgenmad og jeg fik slør på og besked om at pakke en taske
med tøj til aktive timer samt bikini og festtøj.
Derefter blev jeg udsat for en klatrevæg på en lokal idrætshøjskole og jeg kan huske 
mine arme var som gelé bagefter, men heeelt op kom jeg!
Sulten meldte sig og en let frokost blev indtaget i den flotte nyudsprungne 
skov og med mig
som intet vidste til dagens videre program...FUCK!
Programmet var en ridetur i skoven på islænderheste, - fantastisk tur!
Med trætte, brugte kroppe bevægede vi os bagefter mod et wellness center
og jeg fik foræret en massage og champagne, og vi fik nogle timer til
at gå med jacuzzi, koldt vands bassin og ansigtsmasker!
Sidste stop, på en uforglemmelig dag, var hjemme hos mine forældre
hvor der blev serveret mine yndlingsretter, mere champagne og asti og endnu 
mere god stemning!
Min søster havde lavet mit eget personlige Jeopardy-spil og pigerne blev
delt op i 2 hold med mig som dommer...
Efter karaoke på playstation og endnu flere bobler var det 
på hovedet i seng for mig.
Verdensklasse polterabend hvis du spørger mig!!!

4 kommentarer:

  1. Jeg husker det også som en rigtig dejlig dag. Tak for at frembringe minderne.

    SvarSlet
  2. Bedre sent end aldrig :-) Sikken da en aktiv polterabend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja min søster har været yderst kreativ mht aktiviteterne,da de planlagde dagen for mig...der var gang i den hele dagen/aftnen/natten ;) jeg er SÅ taknemmelig!

      Slet