torsdag den 8. maj 2014

Uge #18

Der er ikke sket meget i denne uge. Jeg har arbejdet samt arbejdet og set frem til min fridag. 
- På denne fridag fik jeg ordnet nogle praktiske ting, så som vasketøj, indkøb og det bedste af det hele var at passe mine 2 niecer, som var eksemplariske overfor deres moster.
Jeg har også bemærket at skoven er grøn og jeg "kom til" at låne nogle syrener i noget vildt krat og de dufter dejligt i min stue. 
Nu venter 1 dag på arbejde foruden hygge og god mad med min søster & svoger samt et loppemarked på søndag. Lad der komme nogle penge i min lille pengekasse!

2 kommentarer:

  1. Haha, kender godt det der med at "låne" lidt blomster her og der.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. *fnis fnis* Anne, godt at høre jeg ikk er den eneste som "låner" fra buske og krat.
      Men er det ik' sådan at man gerne må låne, så længe man kan have det med hjem i en pose og så længe at det ikke ødelægger naturen? Kan huske jeg hørte noget om det med at "låne" fra naturen i forbindelse med julen, hvor folk henter mos, kogler m.m. fra skoven, til brug i juledekorationer m.m?
      // Rikke //

      Slet