torsdag den 15. maj 2014

Uge #19

Overordnet har min uge været fyldt med aftaler i kalenderen samt lækkert mad.
Og hvilken god kombi hvis du spørger mig!
Ham den sjove og jeg spiste tapas hos min søster og svoger. God mad og boblende asti!
Efter en travl arbejdsdag lørdag spiste jeg nybagte boller lavet af
 ham den energifyldte mens jeg 
grinede og måbede mig gennem Det Europæiske Melodi Grand Prix (synes stadig
Danmarks sang var en glad fortjent vinder!).
På min ugentlige fridag blev jeg overmodig og bad frisøren om at klippe
mit hår kortere og mere "sommerlig", - en del af længden røg! Men det
gør det hele en del lettere og det gror jo ud igen! Fik samtidig
også lysnet mit hår en smule, så nu kan sommeren
 bare komme an!
Efter min modighed spiste jeg en sandwich fra Lagkagehuset
og mums hvor smager de bare godt, - og tilpas stærk!
På min fridag besluttede jeg også at købe nogle
nye ting, - en ansigtsmaske, en nøglering fra Georg Jensen
samt en hårserum, - er der mon nogen der kender
mærket, for eftersom hvad jeg har forstået, er Trine 
også selv blogger, - korrekt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar