fredag den 23. maj 2014

Uge #20

Det har været en blandet uge rent vejrmæssig, -puhhaa for et "torden/lynvejr" (nyopfundet ord!) det var igår og det meste af natten, og på min fridag, i tirsdags, svedte jeg på en drømmeseng i høj solskin! 
 - Men det er ikke vejr som uge-indlægget skal handle om, men derimod lidt glimt af mig med langt og bagefter kort hår, - jeg blev jo modig og fik klippet lokkerne kortere, som jeg også skrev om sidst.
Jeg har også fejret min faders fødselsdag med lagkage og frugt på terrassen og nogle skønne timer i godt familiært selskab.
Og så har jeg haft grønne fingre, og fået nogle blomster og kløver til at gro på min altan, - se så er det sommer! 

2 kommentarer:

  1. Lækkert med blomster og farver på altanen. Nu må regnen så godt stoppe igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er rart at have lidt til "de grønne fingre", så længe jeg ikke har egen have.
      // Rikke //

      Slet