fredag den 30. maj 2014

Uge #21

Det har været en blandet uge, og jeg har haft fri i weekenden, som
 efterhånden er 3 uger siden sidst!
Min weekend blev brugt på shopping, men det blev kun til småting. Dog tog jeg
 revanche senere på ugen da jeg shoppede i Kolding 
Storcenter med min søster
og samtidig købte en Liebeskind taske, som jeg er smask forelsket i!
En anden ting jeg er forelsket i er min søsters lille baby, 
som blev døbt i det smukkeste solskinsvejr og det var en rar dåbsfest 
med lækre kager og bobler i glasset.
I denne uge måtte jeg gå hjem fra arbejde pga. sygdom men jeg
 prøvede at forhindre sygdom i at bryde mere ud ved at spise sunde
 snacks og drikke varm te.
Nu er det weekend og jeg har fri igen, og det nyder vi
med slik og tv i sofaen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar